اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی.
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد؛ و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد.
و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی !!
-ویکتور هوگو
حالا که میروی به سلامت
ولی بدان
هرشب کسی به یاد تو
خوابش نمیبرد💛🌙
-سید تقی سیدی
من پایههای خشم و اندوه و گریز بودم
تو جان مرا اما به عشق دوختی❤️
-شاهین نجفی
راستی!
دنیا چه شکلی میشد اگر،
بهجای اینکه در سینهام گلولهای بنشانی،
در قلبم
گلی میکاشتی..؟!
-عدنان الصائغ