حالا که میروی به سلامت
ولی بدان
هرشب کسی به یاد تو
خوابش نمیبرد💛🌙
-سید تقی سیدی
من پایههای خشم و اندوه و گریز بودم
تو جان مرا اما به عشق دوختی❤️
-شاهین نجفی
راستی!
دنیا چه شکلی میشد اگر،
بهجای اینکه در سینهام گلولهای بنشانی،
در قلبم
گلی میکاشتی..؟!
-عدنان الصائغ
#توئیت 🖇♥️
مثلِ #کمال_خجندی به معشوقتون نگاه کنید
و بهش بگید:
" آرامِ دلی،
دفعِ غمی،
مرهمِ دردی "