من پایههای خشم و اندوه و گریز بودم
تو جان مرا اما به عشق دوختی❤️
-شاهین نجفی
راستی!
دنیا چه شکلی میشد اگر،
بهجای اینکه در سینهام گلولهای بنشانی،
در قلبم
گلی میکاشتی..؟!
-عدنان الصائغ
#توئیت 🖇♥️
مثلِ #کمال_خجندی به معشوقتون نگاه کنید
و بهش بگید:
" آرامِ دلی،
دفعِ غمی،
مرهمِ دردی "
اما
نمی دانی
چه شب هایی سحر کردم...
بی آنکه یکدم مهربان باشند باهم
پلک های من...
-مهدی اخوان ثالث
اما دیدی آرامآرام
دلمان به بیکسی
صدایمان به سکوت
و چشمهایمان به تاریکی عادت کرد؟!👀🖤
-سید علی صالحی