#توئیت 🖇♥️
مثلِ #کمال_خجندی به معشوقتون نگاه کنید
و بهش بگید:
" آرامِ دلی،
دفعِ غمی،
مرهمِ دردی "
اما
نمی دانی
چه شب هایی سحر کردم...
بی آنکه یکدم مهربان باشند باهم
پلک های من...
-مهدی اخوان ثالث
اما دیدی آرامآرام
دلمان به بیکسی
صدایمان به سکوت
و چشمهایمان به تاریکی عادت کرد؟!👀🖤
-سید علی صالحی
اگر تو مرا نخواهی محو و ناپیدا خواهم شد. گویی که هرگز نبودهام و وجود هم نداشتهام.
اگر تو مرا نخواهی از تو آنقدر دور میشوم که حتی به خاطرم نیاوری و این تنها برای احترام به تو و دوست داشتنت است.
📕 نامه به فلیسه
✍🏽 فرانتس کافکا
کسانی که در روحمان گل میکارند را
کجای دلمان بگذاریم
که خوب نگهشان داریم؟❤️🌱
-سیامک تقی زاده