اگر تو مرا نخواهی محو و ناپیدا خواهم شد. گویی که هرگز نبودهام و وجود هم نداشتهام.
اگر تو مرا نخواهی از تو آنقدر دور میشوم که حتی به خاطرم نیاوری و این تنها برای احترام به تو و دوست داشتنت است.
📕 نامه به فلیسه
✍🏽 فرانتس کافکا
کسانی که در روحمان گل میکارند را
کجای دلمان بگذاریم
که خوب نگهشان داریم؟❤️🌱
-سیامک تقی زاده
یک دم آرام ندیدم
دلِ خود را همه عمر
جز همان دم که
دلم بود و دلت بود و دلت! 💛✨
-علی علیخانی
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﯿﺸﻪ مىﮔﻮﯾﺪ :
ﺍﺯ ﻫﺮکسی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩی ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮقع ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !
ﺍﺯ ﻋﻘﺮﺏ ﺗﻮقع ﻣﺎﭺ ﻭ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﺑﻐﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !
ﺍﻻﻍ ﮐﺎﺭﺵ ﺟﻔﺘﮏ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺍﺳﺖ ...
ﺳﮓ ﻫﻢ ﮔﺎهى ﮔﺎﺯ مى ﮔﯿﺮﺩ ، ﮔﺎهى ﺩمى ﺗﮑﺎﻥ میدهد ... ﮔﺮﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﮑﻠﯿﻔﺶ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ !
ﺣﺎﻻ تو هی ﺑﯿﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺗﺎ مچ ﺑﮑﻦ ﺗﻮیِ ﮐﻮﺯﻩیِ ﻋﺴﻞ ، ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﻫﻦِ ﺁﺩﻡ ﻧﺎﻧﺠﯿﺐ ...!
اگر دستت را گاز گرفت ، تعجب نکن !
تقصیر اون نیست ، مقصر تویی که محبتت را برای آدمی اشتباهی خرج کردی ...!
-سیمین بهبانی
#توئیت 🖇♥️
در جوابِ "جانم" محبوبتون مثلِ #نعمتالله_ولی بهش بگید:
" محبوبتر از جانی
صد جان به فدای تو! "
همینقدر قشنگ :)
تردید نکن که نوری هست، شاید چندان نباشد که گفتهاند، امّا آنقدر هست که از پس تاریکیات برآید✨
-چارلز بوکوفسکی