یک دم آرام ندیدم
دلِ خود را همه عمر
جز همان دم که
دلم بود و دلت بود و دلت! 💛✨
-علی علیخانی
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﯿﺸﻪ مىﮔﻮﯾﺪ :
ﺍﺯ ﻫﺮکسی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩی ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮقع ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !
ﺍﺯ ﻋﻘﺮﺏ ﺗﻮقع ﻣﺎﭺ ﻭ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﺑﻐﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !
ﺍﻻﻍ ﮐﺎﺭﺵ ﺟﻔﺘﮏ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺍﺳﺖ ...
ﺳﮓ ﻫﻢ ﮔﺎهى ﮔﺎﺯ مى ﮔﯿﺮﺩ ، ﮔﺎهى ﺩمى ﺗﮑﺎﻥ میدهد ... ﮔﺮﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﮑﻠﯿﻔﺶ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ !
ﺣﺎﻻ تو هی ﺑﯿﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺗﺎ مچ ﺑﮑﻦ ﺗﻮیِ ﮐﻮﺯﻩیِ ﻋﺴﻞ ، ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﻫﻦِ ﺁﺩﻡ ﻧﺎﻧﺠﯿﺐ ...!
اگر دستت را گاز گرفت ، تعجب نکن !
تقصیر اون نیست ، مقصر تویی که محبتت را برای آدمی اشتباهی خرج کردی ...!
-سیمین بهبانی
#توئیت 🖇♥️
در جوابِ "جانم" محبوبتون مثلِ #نعمتالله_ولی بهش بگید:
" محبوبتر از جانی
صد جان به فدای تو! "
همینقدر قشنگ :)
تردید نکن که نوری هست، شاید چندان نباشد که گفتهاند، امّا آنقدر هست که از پس تاریکیات برآید✨
-چارلز بوکوفسکی
💭
به نظرم یکی از قشنگترین
عبارتهای قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.
.
تو یه قسمتی از "درچشم باد"
وقتی لیلی به بیژن میگه:
"دوستت میدارم"
بیژن در جوابش میگه:
"انگار دنیا رو گذاشتی تو دستام."
میخوام بگم
دوست داشته شدن
توسط کسی که دوستش داری
همینقدر دلنشینه :)❤️
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه:
اگه تو زندگی الانت یکیو دیدی و به دلت نشست، فکر کردی یه چیزی تو وجودش هست که با بقیه فرق داره، جوری که انگار سالهاست که میشناسیش؛ در واقع تو زندگی قبلیت اون آدم یکی از صمیمیترین آدمهای زندگیت بوده.!