eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
یک دم آرام ندیدم دلِ خود را همه عمر جز همان دم که دلم بود و دلت بود و دلت! 💛✨ -علی علیخانی
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﯿﺸﻪ مىﮔﻮﯾﺪ : ﺍﺯ ﻫﺮکسی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩی ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮقع ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ ! ﺍﺯ ﻋﻘﺮﺏ ﺗﻮقع ﻣﺎﭺ ﻭ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﺑﻐﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ‌‌‌‌‌ ! ﺍﻻﻍ ﮐﺎﺭﺵ ﺟﻔﺘﮏ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺍﺳﺖ ... ﺳﮓ ﻫﻢ ﮔﺎهى ﮔﺎﺯ مى ﮔﯿﺮﺩ ، ﮔﺎهى ﺩمى ﺗﮑﺎﻥ می‌دهد ... ﮔﺮﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﮑﻠﯿﻔﺶ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ ! ﺣﺎﻻ تو هی ﺑﯿﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺗﺎ مچ ﺑﮑﻦ ﺗﻮیِ ﮐﻮﺯﻩیِ ﻋﺴﻞ ، ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﻫﻦِ ﺁﺩﻡ ﻧﺎﻧﺠﯿﺐ ...! اگر دستت را گاز گرفت ، تعجب نکن ! تقصیر اون نیست ، مقصر تویی که محبتت را برای آدمی اشتباهی خرج کردی ...! -سیمین بهبانی
🖇♥️ در جوابِ "جانم" محبوبتون مثلِ بهش بگید: " محبوب‌تر از جانی صد جان به فدای تو! " همینقدر قشنگ :)
[ دلبــــرون 🌼💛 ]
عایش علی اللّه و شوفتك به امید خدا و دیدن تو زنده‌ام 🤍
تردید نکن که نوری هست، شاید چندان نباشد که گفته‌اند، امّا آنقدر هست که از پس تاریکی‌ات برآید✨ -چارلز بوکوفسکی
💭 به نظرم یکی‌ از قشنگ‌ترین عبارت‌های قرآن جایی هست که خدا میگه: «وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا» و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.
. تو یه قسمتی از "درچشم باد" وقتی لیلی به بیژن میگه: "دوستت میدارم" بیژن در جوابش میگه: "انگار دنیا رو گذاشتی تو دستام." میخوام بگم دوست داشته شدن توسط کسی که دوستش داری همین‌قدر دلنشینه :)❤️
یه تئوری خیلی قشنگ هست که می‌گه: اگه تو زندگی الانت یکیو دیدی و به دلت نشست، فکر کردی یه چیزی تو وجودش هست که با بقیه فرق داره، جوری که انگار سال‌هاست که می‌شناسیش؛ در واقع تو زندگی قبلیت اون آدم یکی از صمیمی‌ترین آدم‌های زندگیت بوده.!