eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
•[ وصـٰال ]•🌵
@nosh_daroy_mannn
بعضی وقت ها باید تو باشی، عشق، انار، دلبر،ساز دلبرم درست مال خیلی وقته پیش ولی تقدیم تو ،مایِر و مریم❤️❤️❤️ @nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
بعضی وقت ها باید تو باشی، عشق، انار، دلبر،ساز دلبرم درست مال خیلی وقته پیش ولی تقدیم تو ،مایِر و م
برایم شِعر بفرست حتی شعرهایی که عاشقانِ دیگرت برای تو می‌گویند می‌خواهم بدانم، دیگران که دچارِ تو می‌شوند تا کجای شعر پیش می‌روند؟ تا کجای عشق؟ تا کجای جاده‌ای که من در انتهای آن ایستاده‌ام...؟📻 ❤️
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر ♥️ + اگر بگم تورو اندازه این نارنگی کوچولو تُرش های وسط زمستون و نزدیک عید دوست دارم دروغ
❤️ دوست داشتنت مثل یه هوای خنک میمونه، یه هوای خنک وسط گرما و آشوب آدم.. مثل شنیدن صدای بارون از دریچه ی کولر میون خواب بچگی، انگار که آدم از خواب بپره و بشنوه صدای بارون رو، بعد بدوعه بره دم پنجره با ذوق خیره شه به آسمون، به درختا، به شیب روی ساختمونا که بارون می‌چکه ازش آروم..
🖇♥️ حالِ همه‌یِ ما همونیه که میگه: "خواب نمیبرد مرا، یار نمیخرد مرا مرگ نمیدرد مرا، آه چه بی بَها شدم" @nosh_daroy_mannn
بیاین تا هستیم قدر همو بدونیم بیاین تا هستیم قدر پدرا و مادرامونو بدونیم قدر عزیزای زندگیمونو.. با همه خوبیا و بدیاشون.. نبودنشون قشنگ نیست:) هر روز ببوسینشون بغلشون کنین دلشونو نشکنین اتفاق یه باره! میفته و حسرتش تا ابد میمونه! تو رو خدا قدر بدونین🙏 @nosh_daroy_mannn
خدایا صبری که دادی با دردی که دادی یکسان نیست :)🖤
. وقتـے تو با من بدۍ از بقیھ چـے توقع میرھ؟! (:🌱' .
•[ وصـٰال ]•🌵
. وقتـے تو با من بدۍ از بقیھ چـے توقع میرھ؟! (:🌱' .
تو وقتی پا گذاری در میان باغ چون گل ها تن آهو ، لب ماهی، دم طاووس می لرزد 😉😉😉
ديگه نمیشه شب توی‌ كوچه زد زير آواز، يا می‌گن ديوونه‌س يا می‌گن لاته... يكی‌ نمی‌گه: دلش گرفته...! 🎥سربازهای‌ جمعه @nosh_daroy_mannn
521.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدای ایران خاموش شد... دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد🖤 @nosh_daroy_mannn
مهربانم دل من در بغلت مانده هنوز گوش کن تپش قلبمم را... در کنارت فهمیدم ساحل امن رفاقت ها را... با تو طعم آب عوض شد انگار... رنگ آفتاب به چشمانم تابید... درد م از جان و دلم رفت... ومن آرام آرام فهمیدم دنیا باتو آرامش میگیرد... تو بمان دلبر من... جای من هم زندگی کن آزاد... خارج از دست هر نامردی... رو به دریا کن و بنگر ... پرواز قشنگ ابرها را ... من کنارت هستم در خیالت هرجا... تو به جای من باش... @nosh_daroy_mannn