پاييز فصل عاشقيست
رخ رنگ پريده طبيعت ،
شاخه خشك درختان
و رقص سقوط برگ ها
چيزي شبيه خودكشيست
براي رهايي از دردي بي درمان
وچه دردي بي درمان تر از عاشقي
پاييز فصل درد هاي بي درمان است
#رامين_وهاب
@nosh_daroy_mannn
بنشین کنار من ...
این دم آخر...
فقط قدری تماشا کن...
نگاهت را نگیر یک دم...
که تنها آرام گیرد قلب من با نگاهت...
#تقدیمی_آخر
#مخاطب_دلبرم
این کار خدا بوده که یکباره بیُفتد
در تُنگِ بلورِ شب من مثل تو ماهی!
#دلبری_آخری
#توئیت🖇♥️
اونجا که شاعر میگه :
" اِی حضرتِ مرگ اشتباهی شده انگار!
ما زنده نبودیم که امروز بمیریم"
حال هر لحظه ی هممونو با یه بیت توصیف کرده
•[ وصـٰال ]•🌵
-پرنده کوچک من، گر بدانی شوق دیدارت چه با دل میکند..`
ببینم میتونین به 100 برسونین😎
هر چه بود هر چه هست و هر چه خواهد بود
من نخواهم برد ، این از یاد :
که آتشی بودیم
بر ما آب پاشیدند ! 🙂
وقتی تو خندیدی من عاشق ادبیات شدم، وگرنه منو چه به قلم و کاغذ... 🦋💙
#معید_زاهدی
او را راحت گذاشتم.
نگفتم همه چیز درست می شود. برای آرام کردنش تلاشی نکردم.
گاهی اوقات بهتراست همه چیز را آن طور که هست رها کرد؛
اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند.
#ژوان_هریس
#مخاطب_خاص