#توئیت🖇♥️
اونجا که شاعر میگه :
" اِی حضرتِ مرگ اشتباهی شده انگار!
ما زنده نبودیم که امروز بمیریم"
حال هر لحظه ی هممونو با یه بیت توصیف کرده
•[ وصـٰال ]•🌵
-پرنده کوچک من، گر بدانی شوق دیدارت چه با دل میکند..`
ببینم میتونین به 100 برسونین😎
هر چه بود هر چه هست و هر چه خواهد بود
من نخواهم برد ، این از یاد :
که آتشی بودیم
بر ما آب پاشیدند ! 🙂
وقتی تو خندیدی من عاشق ادبیات شدم، وگرنه منو چه به قلم و کاغذ... 🦋💙
#معید_زاهدی
او را راحت گذاشتم.
نگفتم همه چیز درست می شود. برای آرام کردنش تلاشی نکردم.
گاهی اوقات بهتراست همه چیز را آن طور که هست رها کرد؛
اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند.
#ژوان_هریس
#مخاطب_خاص
يه متنِ تُركى هست كه ميگه : هركسى رو كه بيشتر از خدا دوست داشته باشى خدا ازت مى گيره ، هروقت هم بگى بدونِ اون نمى تونم زندگى كنم خدا به زور زنده نگهت ميداره :)
پدرم همیشه می گفت: به زندگی بعد از مرگ
اعتقاد داشته باش.
اما من با این مردم به مرگ قبل از زندگی
اعتقاد پیدا کردم.
و هر روز میمیرم
بی آنکه زندگی کرده باشم !...
#حسین_پناهی 🍃🌸
آدمیزاد بالأخره باید یهجایی تو زندگیش بفهمه یه چیزایی هست که دست اون نیست، که هرچی تلاش کنی تغییرش بدی خیلی فرقی نداره. با اینکه عادلانه نیست که روی زندگی تو تأثیرگذاره ولی باز دست تو نیست اصلاً. تلخه و دردناک و سخت ولی خب همینه دیگه، زندگی گاهاً تلخ و دردناک و سخته.. 🍒❤️