eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه ، برایش روزه بگیری یا نه ، فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی ، اما این‌ها برای من و تو فرق می‌کند ... و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم ، من گفتم من با ایمان‌ترم و تو گفتی من ! و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی‌ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد ... به راه‌های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم ، اجازه بدهیم هرکس به گونه‌ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما ، خداوند عارف عاشق می‌خواهد نه مشتری بهشت ! 🦋💙 ‌
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_فنجان_شعر 🦋 جنگلی بودیم، شاخه در شاخه، همه آغوش، ریشه در ریشه، همه پیوند، و اینک انبوه درختان
🦋 نشود فاشِ کسی؛ آنچه میان من و توست. تا اِشارات نظر نامه رسان من و توست... گوش کن؛ با لبِ خاموش سخَن می‌گویم! پاسخَم گو به نگاهی، که زبانِ من و توست! ❤️
میدانی، در تنهایی نیست که دلتنگ تو می‌شوم. بلکه در جمع این‌چنین‌ترم. دلتنگی محصول غیبت نیست، محصول حضور است. حضور هر کس غیر از تو. بودن با دیگران، نبودن تو را بیشتر می‌کند. دیوارها و صندلی‌ها و تخت‌ها و اتاق‌ها و خانه‌ها و خیابان‌های خالی نیستند که جای خالی تو را باز می‌تابانند؛ بلکه آدم‌ها هستند. آدم‌ها -آخ آدم‌ها- آخ از آدم‌هایی که هستند، اما «تو» نیستند! 🕊💚
دل بود و به دستِ دلبَــر افتاد...
توئیت 🖇♥️ معنای واقعیِ خستگی پس از یک انتظار طولانی اونجاست که حضرت حافظ گفته: "ای خوش آن خسته که از دوست‌ جوابی دارد!"
فرقی نمی کند تو در کجای جهان باشی و من در کجا به دوست داشتنت مشغول باشم من به همين چند واژه ای که لا به لای شعر هایم به تو نسبت میدهم قانعم... قانعم، به همین چند خطی که در آغوشم جای گرفته اى ... 💎💙
تنها هنگامی که خاطره‌ات را می‌بوسم، در می‌یابم.. دیری ست که مرده ام! چرا که لبان خود را از پیشانی خاطره تو سردتر می‌یابم... از پیشانی خاطره تو ای یار.. ای شاخه‌ی جدا مانده ی من! 🍊🍂
ﺍﺛﺮ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻗﻠﺐ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻟﻤﺴﺸﺎﻥ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﭘﺎﮎ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮﺩ... 🧚‍♂💚
این آقای اخوان ثالث هم وقتی داشت میگفت : [ برو آنجا که تو را منتظرند ] فکر نکرد اگر کسی منتظرمون نباشه چی ؟ 💔
من به تنهایی معتاد بودم... اگه هر روز کمی با خودم خلوت نمی‌کردم‌،مثلِ این بود که ضعیف‌تر می‌شدم... چیزی نبود که به اون افتخار کنم اما وابسته‌ش شده بودم،تاریکیِ داخل اتاق برام مثل نورِ آفتاب بود. ✨