eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
💛 . . مَن‌ به پایان‌ خوشِ‌ قِصه‌ باور دارم🍃 . . @nosh_daroy_mannn
🌱💛 . . آخ خدا چه بگویم که کمی خوب شود حال دلم؟ . . @nosh_daroy_mannn
🍰☕ . . زندگی به همه ی ما ؛ یه رفیق، یه همدرد و یه همدم "متعهد" بدهکاره...! . . @nosh_daroy_mannn
🌱💛 . . ‏قشنگتر از توصیف سهراب سپهری راجع به آدمیزاد نداریم ؛ که میگه : [ آدمیزاد، این حجمِ غمناک...!💗 . . @nosh_daroy_mannn
از بچگی عاشق آدم بدای داستان می‌شدم.. نه به خاطر اینکه بدی رو دوست داشتم، نه.. چون اون آدم همیشه واسه اونی که دوسش داشت خوب بود، با همه بد بود و می‌جنگید تا اون یه نفر راحت و آسوده زندگی کنه.. ولی آدم خوبای داستان واسه همه خوب بودن.. واسه همه.. ↯♡ツ‌⇩
بعضی چیزها را باید سروقت خودش داشته باشی ... وقتش که بگذرد ، دیگر بود و نبودش برایت فرقی نمیکند ! چون به نبودنش عادت کرده ای و یاد گرفته ای چگونه بدون اینکه داشته باشی اش ، زندگی کنی ... بعضی چیزها ، مثل حس ها و تجربه ها ، دوره ی خاص خودش را دارد ‌‌... مثلأ یک دوره ای آدم دوست دارد عاشق باشد ... مثل خیلی های دیگر کادو بخرد ، ذوق کند ، برای کسی مهم باشد ... وقتی نیست ، زمانش که بگذرد ، دیگر فایده ای ندارد ... کم کم به تنها بودن میان جمعیت بزرگ دو نفره ها عادت میکنی و یاد میگیری تنهایی حال خودت را خوب کنی ... اینکه میگویند : عشق تاریخ مصرف ندارد و پیر و جوان نمی شناسد ، درست ... اما عاشق شدن در بیست سالگی با عاشق شدن در چهل سالگی قابل مقایسه است ؟ آدم یک چیزهایی را سر وقت خودش باید داشته باشد ... وقتی سرزنده و شاد است ، وقتی جوان است ... یک چیزهایی مثل عشق و حس و حال عاشقی ، وقتش که بگذرد ، رنگش خاکستری میشود ! و شاید هرگز نتوانی تجربه اش کنی ، هرگز ...🚶🏿‍♂✨ . @nosh_daroy_mannn
📙🧡 . . برای رفتنت‌ پاهایت‌ کافی بود! چرا یکی‌ آمد و دستهایت را گرفت . . @nosh_daroy_mannn
🖐🏻☺️•••! از دلخوشی‌ های‌ جهان عشق‌ حسین‌ مارا بس‌ است..!✨🌿 . . @nosh_daroy_mannn
🌿❤ . . هرکس‌به‌ضمیرِ‌خویش‌برمیگردد مارابرسانید‌درآخر‌به[حسین]… . . @nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
...💔 ببخشید‌ جناب!✨ اندکی شعر‌ و‌ ماتم‌ و‌ غم‌ بیاورید دلم هوای‌ گریه‌ دارد…!🖐🏻 . .
گفت امسال محرم حال سال‌های قبل رو نداره...! و؛ جواب ماندگار مهدی رسولی: " ما عـبدالحال نیستیم،عبدالله هستیم... " 🙂🌱 . @nosh_daroy_mannn