eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
صبح‌ها باید صندوقچه امید را باز کرد و یک گوشه آرام نشست و پازلِ خوشبختی را کامل کرد ؛ صبح یعنی آغاز و آغاز یعنی لبخندهایی که از ته دل باشد ... ☀️ روزتون بخیر @nosh_daroy_mannn
دیشب‌ با خدا دعوایم‌شد .. باهم قھرکردیم ; فکر کردم‌مرا دوست‌ندارد چندقطره اشک‌ریختم و خوابم برد صبح‌کھ بیدارشدم مادرم گفت : نمیدانےدیشب چه‌بارانی مےآمد ! .. ـ نوش دارو🌱
وقتى مريض شدم توقع داشتم همھ حواس‌ِشون فقط به من باشھ ولـے بعد فهمیدم آدما باید زندگـے خودشون رو بکنن و اگھ شد و دوست داشتن گاهـے کنارَم باشن؛ کنارم باشن و بی‌حوصِلھ باشن؛ کنارم باشن و دعوا کنن کنارم باشن و شادباشن؛ کنارم باشن و زندگے معمولیشون رو بکنن؛ کنارم باشن؛ همینکھ گاهـے باشن بَسھ (؛🌱 دیالوگ‌جهان‌بامن‌برقص .. نوش دارو🌱
غرق در خوابِ تو بودم ؛ مرگ بیدارم نکرد!
شکوفه ها مرا یادِ تو می‌اندازند حسِ خوبِ یادِ تو زیرِ لب می‌گویم: سُبحانَ‌اللّٰه!😍 نوش دارو🌱
هر روز صبح زنده می‌شوم و زندگی می‌‌کنم برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ... ☀️ روزتون بخیر نوش دارو🌱
- کاش می‌توانستم شکلِ دیگرے از خودم را بدون هیچ رنج و اندوهـے ببینم .. نوش دارو🌱
به آفتاب احتياج داشتم احتياج داشتم به دميدن صبح تا بيدار شوم از كابوس خوش آمدی! روزگار غم انگيزی داشتم بی تو پرده ی پنجره ام از ابر بود هر شب با گريه به خواب می رفتم و كشتی ها در بالش من غرق می شدند...🌼 نوش دارو 🌱
هربار که نِگاهت می‌کنم جمله‌ای آشنا به ذهنم خطور می‌کند : در اين سرزمين، چيزی‌هست‌ كه ارزش زندگی کردن دارد ...! ♥️🙃 نوش دارو🌱
💭 ما شمالیا یِ جمله داریم که میگه " مِن ته دِله دَردِسته بَمیرِم " معنیش میشه : من واسه دردی که روی دلت چنگ انداخته بمیرم ، خیلی حس خوبیه که هرکسی یِ نفر اینجوری داشته باشه. واستون از اینا آرزو دارم . نوش دارو🌱
نخست دیرزمانی در او نگریستم چندان که چون نظر از وی بازگرفتم در پیرامون من همه چیز به هیأتِ او درآمده بود. آنگاه دانستم که مرا دیگر از او گریز نیست 🍂 نوش دارو🌱
🍁 خدایا ما به بخشندگی و بخشایندگی تو طمع داریم، نا امیدمان مکن!.. نوش دارو🌱