از بچگی عاشق آدم بدای داستان میشدم..
نه به خاطر اینکه بدی رو دوست داشتم، نه..
چون اون آدم همیشه واسه اونی که دوسش داشت خوب بود،
با همه بد بود و میجنگید تا اون یه نفر راحت و آسوده زندگی کنه..
ولی آدم خوبای داستان واسه همه خوب بودن..
واسه همه..
↯♡ツ⇩
بعضی چیزها را
باید سروقت خودش داشته باشی ...
وقتش که بگذرد ،
دیگر بود و نبودش برایت فرقی نمیکند !
چون به نبودنش عادت کرده ای
و یاد گرفته ای چگونه بدون اینکه داشته باشی اش ، زندگی کنی ...
بعضی چیزها ، مثل حس ها و تجربه ها ، دوره ی خاص خودش را دارد ...
مثلأ یک دوره ای
آدم دوست دارد عاشق باشد ...
مثل خیلی های دیگر کادو بخرد ،
ذوق کند ، برای کسی مهم باشد ...
وقتی نیست ،
زمانش که بگذرد ، دیگر فایده ای ندارد ...
کم کم به تنها بودن میان جمعیت بزرگ دو نفره ها عادت میکنی و یاد میگیری تنهایی حال خودت را خوب کنی ...
اینکه میگویند :
عشق تاریخ مصرف ندارد
و پیر و جوان نمی شناسد ، درست ...
اما عاشق شدن در بیست سالگی با عاشق شدن در چهل سالگی قابل مقایسه است ؟
آدم یک چیزهایی را
سر وقت خودش باید داشته باشد ...
وقتی سرزنده و شاد است ،
وقتی جوان است ...
یک چیزهایی مثل عشق
و حس و حال عاشقی ،
وقتش که بگذرد ، رنگش خاکستری میشود !
و شاید هرگز نتوانی تجربه اش کنی ،
هرگز ...🚶🏿♂✨
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
بعضی چیزها را باید سروقت خودش داشته باشی ... وقتش که بگذرد ، دیگر بود و نبودش برایت فرقی نمیکند ! چو
••🦊🌿
عطرِ تو دارَد این هَوا
سَر بِه هَوا تَرین مَنَم :)🙂
.
.
@nosh_daroy_mannn
📙🧡
.
.
برای رفتنت پاهایت کافی بود!
چرا یکی آمد و دستهایت
را گرفت
.
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
📙🧡 . . برای رفتنت پاهایت کافی بود! چرا یکی آمد و دستهایت را گرفت . . @nosh_daroy_mannn
•بنشین تا برایت چای بریزم☕
🖐🏻☺️•••!
از دلخوشی های جهان
عشق حسین مارا بس است..!✨🌿
.
.
@nosh_daroy_mannn
🌿❤
.
.
هرکسبهضمیرِخویشبرمیگردد
مارابرسانیددرآخربه[حسین]…
.
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
...💔 ببخشید جناب!✨ اندکی شعر و ماتم و غم بیاورید دلم هوای گریه دارد…!🖐🏻 . .
گفت امسال محرم حال سالهای قبل رو نداره...!
و؛ جواب ماندگار مهدی رسولی:
" ما عـبدالحال نیستیم،عبدالله هستیم... "
#ماملتامامحسینیم🙂🌱
.
@nosh_daroy_mannn
•|کانالحسینجان♡|•@behtarinarbab.mp3
زمان:
حجم:
6.6M
|دورم از تو ولی، تو کنار منی ...
عمریه با دل♡م، خیلی راه اومدی
حتی یکدفعه هم منو پس نزدی:)
💜🍀
رفیق من یک سری از آدم ها را نباید بخشیـد
آنهایی که باعث شدن طوری "زمین بخوری" که قادر به
بلند شدن نباشی وبرای سرِپا شدنِ دوباره ات
محتاج به کمکِ چندین نفر شدی...
آنهایی را که نزاشتند "جوانی کنی"
و در اوج جوانی کاری کردن که "دلت پیر شود"
همان هایی که باعث شدند
چشمانت از اشک ، کبود و قرمز شود...
نه اینکه کـینه ای باشی نه...
اما یک سری از آدم ها را
باید همیشه در "خاطرت" نگه داری،
تا دیگر از "اَمثال آنها زخــم نخوری"...!
↯♡ツ⇩