هر روز صبح زنده میشوم و زندگی میکنم
برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...
☀️ روزتون بخیر
نوش دارو🌱
- کاش میتوانستم شکلِ دیگرے
از خودم را بدون هیچ رنج و
اندوهـے ببینم ..
نوش دارو🌱
به آفتاب احتياج داشتم
احتياج داشتم به دميدن صبح
تا بيدار شوم از كابوس
خوش آمدی!
روزگار غم انگيزی داشتم بی تو
پرده ی پنجره ام از ابر بود
هر شب
با گريه به خواب می رفتم
و كشتی ها
در بالش من غرق می شدند...🌼
#رسول_یونان
نوش دارو 🌱
هربار که نِگاهت میکنم
جملهای آشنا به ذهنم خطور میکند :
در اين سرزمين، چيزیهست
كه ارزش زندگی کردن دارد ...!
♥️🙃
#محمود_درویش
نوش دارو🌱
💭
ما شمالیا یِ جمله داریم که میگه
" مِن ته دِله دَردِسته بَمیرِم "
معنیش میشه :
من واسه دردی که روی دلت چنگ انداخته بمیرم ،
خیلی حس خوبیه که هرکسی یِ نفر اینجوری داشته باشه.
واستون از اینا آرزو دارم .
نوش دارو🌱
نخست
دیرزمانی در او نگریستم
چندان که چون نظر از وی بازگرفتم
در پیرامون من
همه چیز به هیأتِ او درآمده بود.
آنگاه دانستم که مرا دیگر
از او
گریز نیست 🍂
#احمد_شاملو
نوش دارو🌱
Shajarian4_5974216937989734401.mp3
زمان:
حجم:
9.5M
با استاد تنهاتون میزارم
شب بخیر🎧
نوش دارو🌱
هر صبح به لبهایت بیاموز که بخندند ، به قلبت بیاموز که با عشق بتپد ، به احساست بیاموز که جز به سمت و سوی خوبی نرود و آنگاه به زندگی بگو شروع تازهات مبارک ...
☀️ روزتون بخیر
نوش دارو🌱