بعضی چیزها را
باید سروقت خودش داشته باشی ...
وقتش که بگذرد ،
دیگر بود و نبودش برایت فرقی نمیکند !
چون به نبودنش عادت کرده ای
و یاد گرفته ای چگونه بدون اینکه داشته باشی اش ، زندگی کنی ...
بعضی چیزها ، مثل حس ها و تجربه ها ، دوره ی خاص خودش را دارد ...
مثلأ یک دوره ای
آدم دوست دارد عاشق باشد ...
مثل خیلی های دیگر کادو بخرد ،
ذوق کند ، برای کسی مهم باشد ...
وقتی نیست ،
زمانش که بگذرد ، دیگر فایده ای ندارد ...
کم کم به تنها بودن میان جمعیت بزرگ دو نفره ها عادت میکنی و یاد میگیری تنهایی حال خودت را خوب کنی ...
اینکه میگویند :
عشق تاریخ مصرف ندارد
و پیر و جوان نمی شناسد ، درست ...
اما عاشق شدن در بیست سالگی با عاشق شدن در چهل سالگی قابل مقایسه است ؟
آدم یک چیزهایی را
سر وقت خودش باید داشته باشد ...
وقتی سرزنده و شاد است ،
وقتی جوان است ...
یک چیزهایی مثل عشق
و حس و حال عاشقی ،
وقتش که بگذرد ، رنگش خاکستری میشود !
و شاید هرگز نتوانی تجربه اش کنی ،
هرگز ...🚶🏿♂✨
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
بعضی چیزها را باید سروقت خودش داشته باشی ... وقتش که بگذرد ، دیگر بود و نبودش برایت فرقی نمیکند ! چو
••🦊🌿
عطرِ تو دارَد این هَوا
سَر بِه هَوا تَرین مَنَم :)🙂
.
.
@nosh_daroy_mannn
📙🧡
.
.
برای رفتنت پاهایت کافی بود!
چرا یکی آمد و دستهایت
را گرفت
.
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
📙🧡 . . برای رفتنت پاهایت کافی بود! چرا یکی آمد و دستهایت را گرفت . . @nosh_daroy_mannn
•بنشین تا برایت چای بریزم☕
🖐🏻☺️•••!
از دلخوشی های جهان
عشق حسین مارا بس است..!✨🌿
.
.
@nosh_daroy_mannn
🌿❤
.
.
هرکسبهضمیرِخویشبرمیگردد
مارابرسانیددرآخربه[حسین]…
.
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
...💔 ببخشید جناب!✨ اندکی شعر و ماتم و غم بیاورید دلم هوای گریه دارد…!🖐🏻 . .
گفت امسال محرم حال سالهای قبل رو نداره...!
و؛ جواب ماندگار مهدی رسولی:
" ما عـبدالحال نیستیم،عبدالله هستیم... "
#ماملتامامحسینیم🙂🌱
.
@nosh_daroy_mannn
•|کانالحسینجان♡|•@behtarinarbab.mp3
زمان:
حجم:
6.6M
|دورم از تو ولی، تو کنار منی ...
عمریه با دل♡م، خیلی راه اومدی
حتی یکدفعه هم منو پس نزدی:)
💜🍀
رفیق من یک سری از آدم ها را نباید بخشیـد
آنهایی که باعث شدن طوری "زمین بخوری" که قادر به
بلند شدن نباشی وبرای سرِپا شدنِ دوباره ات
محتاج به کمکِ چندین نفر شدی...
آنهایی را که نزاشتند "جوانی کنی"
و در اوج جوانی کاری کردن که "دلت پیر شود"
همان هایی که باعث شدند
چشمانت از اشک ، کبود و قرمز شود...
نه اینکه کـینه ای باشی نه...
اما یک سری از آدم ها را
باید همیشه در "خاطرت" نگه داری،
تا دیگر از "اَمثال آنها زخــم نخوری"...!
↯♡ツ⇩
#انرژی_مثبت 🌼
هوای توی گل فروشی،
خاروندن رد کش جوراب،
دیر میرسی سرکار و رییس هنوز نیومده،
خنکی اون طرف بالش،
اسم عطر تو بپرسن،
لیسیدن انگشتهای پفکی،
وقتی نوزادی انگشتتو محکم بگیره،
بوی تن نوزاد،
وقتی خوابی یکی پتو بندازه روت،
مغز کاهو،
حرف زدن بچه با خودش وقتی داره تنهایی بازی میکنه،
آخر سفر بشینی همه عکسهایی رو که گرفتی نگاه کنی،
وقتی کسی بهت میگه صدای خندت رو دوست داره،
وقتی خندت میگیره و خندتو نگه میداری،
بچهها بازیشونو نگه دارن تا از کوچه رد بشی،
با پای برهنه روی شن های خیس ساحل قدم میزنی،
بوی چمن خیس..
اینا همه دلایل کافیان تا شما زندگی رو ساده بگیرین و از این همه لذتهای كوچیكِ زندگی خوشبختی رو احساس كنید..!
ツ