00:00
- دیدی یه خونه بدون ساکنانش چقدر غمگین و بیپناه میشه؟ «آدمیزاد هم بدون بعضی آدمها همونقدر
بیپناه و غمگینه.»
از میانِ تمامِ چیزهایی که دیدهام
تنها تویی که
میخواهم به دیدنش ادامه دهم.
- پابلو نرودا .
00:00
« به پایان فکر نکن
اندیشیدن به پایانِ هر چیز ،
شیرینی حضورش را تلخ می کند . .
بگذار پایان تو را غافلگیر کند،
درست مثل آغاز . .!»
- با آنان که نا امیدت نموده بودند
چگونه تا کردی؟
+هیچ
گذشتم
"انگار که هرگز نبودهاند."
-