eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
برایم شعر بفرست حتی شعرهایی که عاشقان دیگرت برای تو می‌گویند می‌خواهم بدانم دیگران که دچار تو می‌شوند تا کجای شعر پیش می‌روند تا کجای عشق تا کجای جاده‌ای که من در انتهای آن ایستاده‌ام! ❤️ نوش دارو🌱
عزیزم، من متوجه شدم که، در اعماق نفرت درونم، عشقی بی پایان وجود دارد. من متوجه شدم که، در انتهای گریه درونم، لبخندی بی‌مانند وجود دارد. من متوجه شدم که، در پیچیده‌ترین آشوب‌های درونم، آرامشی عمیق وجود دارد. من متوجه شدم که، در اعماق زمستان درونم، تابستانی دلپذیر وجود دارد. و این‌ها به من شادی میدهند. و به همین دلیل است که برایم مهم نیست دنیا با بیرحمی بر من فشار بیاورد، زیرا که در درونم چیزی قویتر، با آن مقابله می‌کند. 🌱💚 نوش دارو🌱
سهراب سپهری میگه: "نه تو می‌مانی نه اندوه...!" پس خیلی سخت نگیر به خودت! نوش دارو🌱
پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد هوشنگ ابتهاج که با یه حال دیوونه ای میگه؛ «چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی» همینقدر اسیر ، عاشقانه اما تلخ...💔🍂 نوش دارو🌱
کجا روم که رها کنی جهان مرا؟! 🎈💔 نوش دارو🌱
آدم توی اعصاب خوردی هاش، در اتاقو می‌کوبه بهم، چارتا داد هم می‌زنه و گوله میشه حد فاصل دیوار و تخت و کمد، ولی بازم گوشش به دره که یکی بیاد در بزنه ببینه چی شده. می‌خوام بگم آدم همیشه نیاز داره یکی نگاهش کنه از بیرون، وگرنه که درو محکم نمی‌بست می بست ؟🥀❣ نوش دارو 🌱
به جناب عشق گفتم : تو بیا دوای ما باش که به پاسخم بگفتا : تو بمان و مبتلا باش نوش دارو🌱
💜🌸 Loving you is like breathing How can i stop it..? دوست داشتن تو مثل تنفس است چگونه میتوان آن را متوقف کنم..؟ نوش دارو🌱
می بینی؟ جنون هوا را.‌‌.. هیاهوی درخت ها را دلهره ی ابرها را و زرد و نارنجی هایی را که در خیابان ها غوغا کرده اند... فکر نمیکنی، از میان تمام فصل ها پاییز، بیشتر از همه به حال و روز دنیا می آید؟ انگار مثل عاشق هاست... مثل عاشق هایی که از هم دور افتادند مثل عاشق هایی که به هم نرسیدند! یک طور خاصی با خودش حسرت دارد بی تاب است و بی قرار و عجیب روراست ! چون دلتنگی اش را از هیچکس پنهان نمیکند، راستی... تو هم شنیدی که می گویند هر برگی که از درختی در پاییز می افتد، آهی ست که از سینه ی عاشقی بلند شده؟ اصلا شاید خودِ خدا لحظه ای که پاییز را می آفریده عاشق بوده شاید هم تمام باران های پاییزی اشک های خودش است! تو اینطور فکر نمیکنی؟ 🍂🧡 نوش دارو🌱
ای بی خبر از حال من :)💔