خاطراتی هست که آدمهایش رفتهاند،
این خاطرات غم انگیز است،
ولی آن خاطرات که آدمهایش حضور دارند
اما شبیه گذشته نیستند بسیار دردناک تر است.
- گابریل گارسیا مارکز .
00:00♥️
دوست داشتم معلم املای تو بودم
و دوستت دارم را املا بگویم و هی بپرسم تا کجا گفتم؟ تو بگویی دوستت دارم :)
آنجا یک قهوه خانه بود، اما ننشستیم به نوشیدن دوتا استکان چای. چرا؟
دنیا خراب میشد اگر دقایقی آنجا مینشستیم و نفری یک استکان چای میخوردیم؟
عجله، همیشه عجله!
کدام گوری میخواستم بروم؟
«من به بهانهی رسیدن به زندگی، همیشه زندگی را کشته ام»
- محمود دولت آبادی .
انصاف نباشد ك در این شهر ِ درندشت ؛
ضرب المثل ِ ‹ سوزنِ درکاه › تو باشی:))
🥲❤️🩹
شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟ روباه گفت: از وقتی بفهمی همه چیز به خودت بستگی داره!