میخواستم براش بنویسم :
کلِ سلول های بدنم از دلتنگی دارن گریه میکنن و بدنم درد میکنه، بیا با بغلت آرومم کن...
اما نتونستم ... نمیشه.. نمیتونه بخونه 🖤🥀
نوش دارو 🌱
تجربهی اولینها با تو زیباست
مثلا شروعِ اولین ثانیههای هر صبح
☀️ روزتون بخیر
نوش دارو🌱
چای بنوش
و قندی در دهان بگذار ...
طعم گس بغض را با چایت قورت بده
که بقول نیما از گندم زار من و تو
مشتی کاه می ماند برای بادها...
#عادله_زمانی
نوش دارو🌱
💜🌾
Silence is the most powerful Scream..!
سكوت قوى ترين فرياد است..
نوش دارو🌱
عشق یک حال خوب است
برای تابِ زخمهای وامانده 🌿💚
#محمود_دولت_آبادی
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ میدانی دلبر جان؟ بلاخره در یک عصر دل انگیز پاییزی؛ وقتی صدای خش خش برگ ها را زیر پاهایم
#با_دلبر❤️
اگر دست من بود
سالی برای تو میساختم
که روزهایش را
هرطور دلت خواست کنار هم بچینی،
به هفتههایش تکیه بدهی
و آفتاب بگیری
و هرطور دلت خواست
بر ساحل ماههای آن بدوی
#نزار_قبانی
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_فنجان_شعر 🦋 جنگلی بودیم، شاخه در شاخه، همه آغوش، ریشه در ریشه، همه پیوند، و اینک انبوه درختان
#یک_فنجان_شعر 🦋
آمدهام که تا به خود
گوشکشان کشانمت
بیدل و بیخودت کنم
در دل و جان نشانمت
#مولانا