آدم خسته هیچی نمیخواد ..
فقط دلش میخواد دست خودشو بگیره و فقط بره جایی که قرار نیست هیچوقت هیچکس هیچ کجا پیداش کنه :)
كاش برايت نامه مىنوشتم.
افسوس كه آدمى نمىتواند
براى قَلبش نامه بنويسد.
:))🤍
00:01
انسان اندوهش را فراموش نمیکند
بلکه خود را وادار میکند آن را تاب بیاورد.
آنقدر دوستت دارم که میترسم چه کنم
اگر ناگهان ناپدید شوی.
شبیه چاهی خالی خواهم شد.
-نامهی فروغ به ابراهیم گلستان.