چشمانتظار خواهیم بود؛
و صبحِ یک روز،
شکوفههایی را به رنگِ سبز خواهیم دید🌱.
- ضیا عثمان .
آدم خسته هیچی نمیخواد ..
فقط دلش میخواد دست خودشو بگیره و فقط بره جایی که قرار نیست هیچوقت هیچکس هیچ کجا پیداش کنه :)
ماهیِ قرمز بمان! حتی اگر بد بگذرد
می رسد روزی که این دریاچه از سد بگذرد :))
-کبری موسوی قهفرخی .
محبوب من؛
ما که توقع نداشتیم این دنیا ما را ناز کند، یا گرم در آغوش بگیرد. فقط توقع بود که این قدر جگرمان را نسوزاند...!
- محمد صالح علاء .