محبوب من؛
ما که توقع نداشتیم این دنیا ما را ناز کند، یا گرم در آغوش بگیرد. فقط توقع بود که این قدر جگرمان را نسوزاند...!
- محمد صالح علاء .
+زهراء نگاهی به علی انداخت و فرمود:
نَفسی لِنَفسِکَ الوِقاء...
«فدایت شوم...
جانم سپرِ جانِ توست علی.»
:)❤️🩹
درست وقتی میگویی فراموشش کردم
آهنگی پخش میشود
کسی مثل او میخندد
یک نفر عطری میزند که بوی او را میدهد؛
و همه ی فراموشی هایت هدر میرود.
:)
•[ وصـٰال ]•🌵
- یک فنجان شعر 🦋💙 در کنار جاده بودم آن شبم باران بود یار تنهایی من در هرکجا باران بود؛ غم مخوردم
- یک فنجان شعر 🦋💙
باشد قبول گريه من بيصدا تر است
هر كس سكوت كرده دلش مبتلاتر است
حالات من برای همه آشكار نيست
عاشق ميان همهمه بیادعا تر است
فهميدم از شكستن بغض نهفتهام
رازی كه سر به مهر شود برملاتر است
لا يمكن الفرار از عشقت، عجيب نيست
عشق تو از زمان و مكان هم فراتر است
بی تو نفس كشيدن من سخت ميشود
حتی هوا كنار تو باشد هوا تر است
گفتی كه اشك مرهم درد است و چشمهام
از لحظهای كه با تو شدم آشنا...تر.