پدیدار از تو آمد صبح عالم ...
خوشا عالم ، خوشا صبح و خوشا من
☀روزتون بخیر
نوش دارو🌱
سادهدلانه گمان میکردم
تو را در پشت سر رها خواهم کرد
در چمدانی که باز کردم، تو بودی
هر پیراهنی که پوشیدم عطر تو را با خود داشت 🖤🥀
نوش دارو
هر زنی حقشه یکیو داشته باشه که با صدای خسرو شکیبایی تو هامون بهش بگه :
لاكردار اگه بدونی چقد دوستت دارم!😍🍭
نوش دارو🌱
#توئیت 🖇♥️
حال الان هممون، همونیه که
#معصومه_صابر گفته:
" آدم چقدر خالیست از خودش،
وقتی پُر است از یاد کسی... "
نوش دارو
عجیب نیست در این زمین گرد
میان
چند میلیارد آدم
همیشه یکی هست که دیگر
هیچ کس
مثل او اتفاق نمی افتد💕🌸
#امیر_وجود
نوش دارو🌱
بعضی وقتها چند تا گل یاس از توی باغچه میچیند و
میگذارد لای موهایش
یک بار گفتمش:
"عزیزم کاش من یاس بودم خوشبهحال یاسها" ❤️
#مصطفی_مستور
نوش دارو🌱
من اهمیت نمیدم مسلمون ، مسیحی ، بی دین ، خوشگل ، زشت ، قدبلند ، قدکوتاه ، چاق ، لاغر ، همجنسگرا ، دوجنسگرا ، سفید پوست ، سیاه پوست ، فقیر یا پولداری ، اگه تو با من خوب باشی منم با تو خوبم
نوش دارو🌱
یه دوستی میگفت ؛وقتی شب یکیو ناراحت میکنی
صبح با کمال پررویی باهاش چشم تو چشم نشو و یه جوری برخورد نکن که انگار عین خیالتم نبوده... ! اون آدم شبشو به زور صبح کرده و با رفتار بدت صدبار دیگه هم ناراحت شده!
مسئولیت دلی رو که میشکنی قبول کن رفیق !
یکی غمگین شده این چیز کمی نیست ....!
باور کن شب به اندازه کافی غم داره ، تو بدترش نکن ،یا همون شب از دلش دربیار یا صبح کاری نکن که فکر کنه هیچ ارزشی برای ناراحتیش قائل نیستی ...!
نوش دارو🌱