یه دوستی میگفت ؛وقتی شب یکیو ناراحت میکنی
صبح با کمال پررویی باهاش چشم تو چشم نشو و یه جوری برخورد نکن که انگار عین خیالتم نبوده... ! اون آدم شبشو به زور صبح کرده و با رفتار بدت صدبار دیگه هم ناراحت شده!
مسئولیت دلی رو که میشکنی قبول کن رفیق !
یکی غمگین شده این چیز کمی نیست ....!
باور کن شب به اندازه کافی غم داره ، تو بدترش نکن ،یا همون شب از دلش دربیار یا صبح کاری نکن که فکر کنه هیچ ارزشی برای ناراحتیش قائل نیستی ...!
نوش دارو🌱
هر نُتی
که از عشق سخن بگوید
زیباست
حالاسمفونی پنجم بتهوون باشد
یا زنگ تلفنی
که در انتظار صدای توست... ❤️🌸
#گروس_عبدالملکیان
نوش دارو🌱
عطر پرتقال می گیرد نفسم
از تو که می گویم
نارنجی می شود دنیایم
تو را که می بینم.
و تو بکرترین منظره ای
مثل درخت پرتقالی که
در پاییز به بار نشسته باشد!
پر از بوسه
پر از دوستت دارم...🧡🍊
#حامد_نیازی
نوش دارو🌱
کهایم و کجاییم
چه میگوییم و در چه کاریم؟
پاسخی کو؟
به انتظارِ پاسخی
عصب میکِشیم
و به لطمهی پژواکی
کوهوار
درهم میشکنیم. 🍂🧡
#احمد_شاملو
نوش دارو 🌱
چشم هایت، تمام چیزی ست
که از زندگی میخواهم …
نگاهت را که داشته باشم
هزاران بهانه دارم
برای نفس کشیدن
برای زنده ماندن
برای عاشق شدن
و حتی برای مردن …! 💕🌸
#فرشته_رضایی
نوش دارو🌱
اگر سکوت کمی بیشتر بود ، اگر همهی ما آرام بودیم ؛ شاید میتوانستیم چیزی را درک کنیم !
👤 فدریکو فلینی
نوش دارو🌱