eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
این منم :)
«من در بی‌حوصلگی‌هایم، با تو زندگی‌ها کرده‌ام» -نامه احمد شاملو به آیدا .
00:00 آنکه چشمانت را «در حالی‌که غمگین بودند» رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟!
امروز برای انسان بودن زیادی آسیب‌پذیرم.
در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودم عزیزم تو خودمم.
«من هیچ کس را رها نمیکنم؛ اما دست کسی که دلش با رفتن است را نمیگیرم.» - یادداشت ها، محمود درویش .
رفتن کار ساده ایست. فراموش کردن اما ، انقلابیست بزرگ . .