«آنان که در دشواری هایمان غایب بودند؛ پس بگذارید برای همیشه غایب بمانند.»
- محمود درویش .
00:00
دلم دارد میترکد.
هیچوقت اینطوری نشده بودم.
اینقدر تلخ و بیهوده.
یکچیزی را از من گرفتهاند.
نمیدانم چهکسی و کجا و چرا؟!
00:00
شب دوباره همانیم؛ آزرده، غمگین، تنها و رنجیده از دنیا! حتی اگر تمام روز، در قویترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.
- یادداشت ها، نرگس صرافیان طوفان .