اگر سکوت کمی بیشتر بود ، اگر همهی ما آرام بودیم ؛ شاید میتوانستیم چیزی را درک کنیم !
👤 فدریکو فلینی
نوش دارو🌱
همهی ما یک خیابان داریم، یک کافه و یک عکس
که دو نفره هایمان را با چشم خود دیده بودند ..
همیشه آن خیابان، آن کافه و آن عکس را داریم
اما آن یک نفر را ..
بگذریم
چای از دهان افتاد ...
• مریم قهرمانلو
نوش دارو🌱
هربار که نِگاهت میکنم
جملهای آشنا، به ذهنم خطور میکند:
در این سرزمین،
چیزی هست كه ارزش زندگی كردن دارد
👤 محمود درويش
نوش دارو🌱
تـو بـا مـن قـدم بـزن
مـن تا ته دنیـا جـاده میسـازم🍀
نوش دارو🌱
+ تو زیباترین حزن من بودی. عزیزترین زخمم بودی و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم، غمانگیز ترین شکل انقراض است که برگزیدهام... 🍂🧡
• حمید سلیمی
نوش دارو🌱
آیداى خوب نازنینم!
مدت هاست که برایت چیزى ننوشته ام.
زندگى مجال نمى دهد: غم نان!
با وجود این، خودت بهتر مى دانى:
نفسى که مى کشم تو هستى؛
خونى که در رگ هایم مى دود و حرارتى که نمی گذارد یخ کنم.
امروز بیشتر از دیروز دوستت
مى دارم و فردا بیشتر از امروز.
و این، ضعف من نیست:
قدرت تو است. 🌿💚
• احمد شاملو
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_جرعه_کتاب 📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ... آن قدر که اشک ها خشک شوند باید این تن ان
#یک_جرعه_کتاب📚
به دنبال جهنم و بهشت در آخرت نباش ، هر دو همین اکنون موجودند !
هر زمان که بتوانیم کسی را بی چشمداشت و بیمعادله دوست بداریم ، در بهشتیم و هر زمان که آلوده به حسادت و نفرت و کینه شویم ، در اصل به جهنم سرنگون شدهایم !
• الیف شافاک
📙 ملت عشق
نوش دارو🌱