eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
00:00 شاید همه چیز جور دیگری پیش می‌رفت اگر کنار میز مانده بودی یا از من خواسته بودی با تو بیرون بیایم تا ماه را تماشا کنیم.
«کجایِ این دنیایی که نه دلت تنگ می‌شود و نه می‌آیی؟» - یلدا سیدی .
شاید باید گریه کنم، یعنی باید گریه کنم. چون لابد وقتی نمی‌شود فریاد زد یا شیشه‌ها را شکست، باید گریه کرد.
کاش تولد من هم می‌ماند برای بعد به کجای دنیا بر می‌خورد؟ - یادداشت ها، عباس معروفی .
00:00 گفت:«مرا یادت هست؟» دویدم و در راه فکر کردم که من چه یادی دارم، چرا یادم به وسعت همه ی تاریخ است؟ و چرا آدم ها در یاد من زندگی می کنند و من در یاد هیچکس نیستم؟
«خود نمی‌دانم چه می‌جویم در او.» - فروغ فرخزاد .
شرح حال این خانه بدون تو:
میگفت: بیا بشین تا برات آواز بخونم.. که ترکیب چشمات با چالِ گونت؛ شعرو میبره از یاد من :)