eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
🖇♥️ اونجا که می‌گه: "همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی‌گیری ولی تا حرف من می‌شه یه لحظه تو خودت میری" به خوبی میگه که خاطره ها شاید کمرنگ بشن اما هیچوقت فراموش نمیشن! نوش دارو🌱
من تماشاي تو ميكردم و غافل بودم كز تماشاي تو خلقي به تماشاي منند ! • هوشنگ ابتهاج ❤️ نوش دارو🌱
در هوس خیال او ، همچو خیال گشته‌ام ! ۰مولانا نوش دارو🌱
زمستون بود، هوا سرد، داشتیم باهم قدم میزدیم ، توی پیاده رو، کنار هم ، زیر بارون، دستم توی جیب کاپشنم بود که یه نگاهی بهم کردو گفت دستام یخ کرده، منم نگاش کردم و با یه لبخندو زل زدن توی چشاش بهش فهموندم که قراره چیکار کنم، دستشو گرفتم ، دستِ دوتامونو زدم‌ توی جیبم و تا خونشون رفتیم‌و رسوندمش، دمِ خونشون که رسیدیم وقتی داشت باهام خداحافظی میکرد بهش گفتم ، کاش میشد دستتو توی جیبم جا بزاری...♥️😌 نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_جرعه_کتاب📚 به دنبال جهنم و بهشت در آخرت نباش ، هر دو همین اکنون موجودند ! هر زمان که بتوانیم کس
📚 محبوب من ! سر به کجا بگذارم که یاد شما در آنجا نباشد؟ کدام هوا را تنفس کنم که هوای شما نباشد؟ در کدام غروب نقشی از صورت شما نیست؟ کدام خورشید در نگاه شما طلوع نمی‌کند؟ کجا بروم که شما آنجا نباشید؟! گیلاس‌های باغچه‌ی خانه‌ی پدری‌ام هنوز به خاطر شما می‌رسند و سیب‌ها به خاطر شما سرخ می‌شوند ! • محمد صالح علاء 📙 حیف حوصله‌ام پیر شده نوش دارو🌱
شکستنِ قلب انسان‌ها اصلا کارِ دشواری نیست و از دست همه برمی‌آید ؛ آنچه دشوار است نشکستن دل‌هاست ... ۰ژان پل سارتر نوش دارو🌱
شب با صبح قشنگه، ماه با خورشید، دریا با کویر، منم با تو .. 🌿💚 • مریم یعقوبی
پرنده کوچک من؛ پناه شب‌های سرد پاییزی‌ام تو پیشامد خوب این ایامی.. نوش دارو🌱
"زندگی" چون گل سرخی است پر از خار و پر از برگ ، و پر از عطر لطيف ، زندگی جنبش و جاری شدن است ؛ از تماشاگه آغاز حیات تا به جایی که خدا می‌داند ... ۰سهراب سپهری ☀️ صبح بخیر
به چه‌ چیز تو اینقدر وابسته شدم به چشمانت که مرا نگاه نمی‌کنند یا به قلبت که مال من نیست...؟ ❣ نوش دارو 🌱