هدایت شده از یارا | سبک زندگی فاطمی 🇮🇷
بند نمیآید اینهمه حرف
چرا زخمهای دهانم را
با گوشهی پیراهنت نمیبندی؟
-صفحه ۱۹-
کاش یکی بود که نمیرفت ،هیچوقت نمیرفت
ما رو توی دستای هیچ اتفاق بد و ناگواری تنها نمیذاشت .
کاش یکی بود اونموقعی که همه دنیا یه جفت پا میشدن که برن انقدر شبیهِ حرفاش بود که کنار گوشِمون آروم میگفت:
من اومدم که بمونم . .
ولی چه میشود کرد که دنیا همیشه بر خلاف آرزو های آدمی بوده؛
باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت، بدون آنکه جایی در زندگیات داشته باشند.
- کافکا در کرانه .