•[ وصـٰال ]•🌵
یه دیالوگ تو سریال زخم کاری هست که میگه... منبع دیالوگ های مود:https://eitaa.com/joinchat/27380947
با دیالوگاش بغضم ترکید:))))))
زخمِ سطحی نبود، گریهیِ لحظهای نبود، سردرگمیِ چندروزه نبود، دردِ کم عمق نبود که فوراً خوب بشه، قلبِ من بود، دوست داشتنِ عمیق بود، عشقِ واقعی بود، احساسِ ادامهدار بود.