غریبانه در اقیانوس تو
آواره خواهم ماند
ولی هرگز نگاهم در پی
ساحل نخواهد گشت..
به قول چارلز بوکوفسکی
همه مان خواهیم مُرد، این مساله به تنهایی باید کاری کند که یکدیگر را دوست بداریم؛
ولی نمیکند!
نوش دارو🌱
کاش میشد آدمی، گاهی
فقط گاهی
به اندازه نیاز بمیرد
بعد بلند شود
آهسته آهسته خاکهایش را بتکاند
اگر دلش خواست برگردد به زندگی
دلش نخواست، بخوابد تا ابد...
• خسرو شکیبایی
نوش دارو🌱
+ وﺍﯼ ﺍﺯ ﺯﻥِ ﻋﺎﺷﻖ !
ﺣﺘﯽ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﺯﺷﺘﯽﻫﺎﯼ ﻣﻌﺸﻮﻗﺶ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻣﯽﭘﺮﺳﺘﺪ ! ﺩﺭ ﺁﻥ ﺣﺪﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﺩ ﻫﻢ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﻨﺎﯾﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﺑﺪﺍنﮔﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺯﻧﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗﺒﺮﺋﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺗﺒﺮﺋﻪ ﮐﻨﺪ ...!
نوش دارو🌱
#خدایا_شکرت
واسه خیلی از اتفاقایی که
تو زندگیم اصرار داشتم بشه ولی نذاشتی بشه ❤️
در سحرگاهی ، چنین از روشنی سرشار
پیشِ چشمِ این همه بیدار
آیا خواب می بینم ؟
این منم همراه او ؟
بازو به بازو
مستِ مست از عشق ، از امید ؟
• فریدون مشیری
نوش دارو🌱
از عشق همینقدر بگم که من واسه تموم آدما حال خوب آرزو میکنم، اما برای حال خوب تو دست به تلاش میزنم. ❤️🌸
• سعیده سعیدی
نوش دارو 🌱