زخمِ سطحی نبود، گریهیِ لحظهای نبود، سردرگمیِ چندروزه نبود، دردِ کم عمق نبود که فوراً خوب بشه، قلبِ من بود، دوست داشتنِ عمیق بود، عشقِ واقعی بود، احساسِ ادامهدار بود.
•[ وصـٰال ]•🌵
- یک فنجان شعر 🦋💙 با حسرت و عشق و آرزویم چه کنم؟ با بغض نشسته در گلویم چه کنم؟ ای عمر و جوانی و به
- یک فنجان شعر 🦋💙
پشت هم شعر نوشتم كه بخوانی، خواندی؟
بغض کردم که ببینی و بمانی، ماندی؟
به خدا شعرترين شعرِ منی، میفهمی؟
هوس انگيزترين حسِ منی، میفهمی؟
- پویا جمشیدی .
«حالم خیلی خوب است. میپرسی چگونه؟ مثل برگی رها در باد یا همچین چیزی. مثل اینکه دیگر نیازی نیست تظاهر کنم.»