به قول چارلز بوکوفسکی
همه مان خواهیم مُرد، این مساله به تنهایی باید کاری کند که یکدیگر را دوست بداریم؛
ولی نمیکند!
نوش دارو🌱
کاش میشد آدمی، گاهی
فقط گاهی
به اندازه نیاز بمیرد
بعد بلند شود
آهسته آهسته خاکهایش را بتکاند
اگر دلش خواست برگردد به زندگی
دلش نخواست، بخوابد تا ابد...
• خسرو شکیبایی
نوش دارو🌱
+ وﺍﯼ ﺍﺯ ﺯﻥِ ﻋﺎﺷﻖ !
ﺣﺘﯽ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﺯﺷﺘﯽﻫﺎﯼ ﻣﻌﺸﻮﻗﺶ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻣﯽﭘﺮﺳﺘﺪ ! ﺩﺭ ﺁﻥ ﺣﺪﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﺩ ﻫﻢ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﻨﺎﯾﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﺑﺪﺍنﮔﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺯﻧﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗﺒﺮﺋﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺗﺒﺮﺋﻪ ﮐﻨﺪ ...!
نوش دارو🌱
#خدایا_شکرت
واسه خیلی از اتفاقایی که
تو زندگیم اصرار داشتم بشه ولی نذاشتی بشه ❤️
در سحرگاهی ، چنین از روشنی سرشار
پیشِ چشمِ این همه بیدار
آیا خواب می بینم ؟
این منم همراه او ؟
بازو به بازو
مستِ مست از عشق ، از امید ؟
• فریدون مشیری
نوش دارو🌱
از عشق همینقدر بگم که من واسه تموم آدما حال خوب آرزو میکنم، اما برای حال خوب تو دست به تلاش میزنم. ❤️🌸
• سعیده سعیدی
نوش دارو 🌱
#یک_جرعه_کتاب 📚
در قیامت چون نمازها را بیارند در ترازو نهند و روزهها را همچنین ؛ اما چون محبت را بیارند محبت در ترازو نگنجد ، پس اصل محبت است ...
۰مولانا
📕 فیه ما فیه