وقتتو نمیگیرم، آسمان ریسمان نمیبافم، در طی دوکلمه و خلاصه بهت میگم، دلتنگتم.
فقط خودت میدانی که چه روزهای سختی را سپری کردهای، فقط خودت شاهد شبهای تنهایی و غمبار خودت بودهای، مگذار کسی قدرت و استحکام تو را زیر سوال ببرد.
- یلدا سیدی .
«ما را نیز لبخندی خواهد بود. شاید در راه است، شاید لحظهای یادش رفته؛ شاید، شاید.»
- محمود درویش .