«ما را نیز لبخندی خواهد بود. شاید در راه است، شاید لحظهای یادش رفته؛ شاید، شاید.»
- محمود درویش .
ای اندوه، آیا حالا که قلبهامان را درگیر خودت کردهای،
همهچیز بهتر پیش میرود؟
- الوُجوم
دردی که صاحبش را ساکت میکند. »
@vo_Joom
عضویت در این کانال برای افرادی که مصدومیت روحی دارند توصیه نمیشود:
من هیچوقت دل به نبود نمیبندم،
درد هم اگر بماند، می ترکاند. روزگار همیشه بر یک قرار نمیماند.
روز و شب است، روشنی دارد، تاریکی دارد،
پایین دارد بالا دارد. کم دارد، بیش دارد.
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام میشود،
بهار میآید.
- محمود دولت آبادی .
•[ وصـٰال ]•🌵
🎧 پادکست تصویری "چه کردی؟"
🎙 گوینــــــده:
#آقای_سایه
📝 @aghaye_sayeh