#توئیت 🖇♥️
دردناکترین جملهای که میشه گفت همینه که #علی_قاضی_نظام گفته:
" من مملو از خیالِ او،
او خالی از خیالِ من... "
نوش دارو🌱
💌🧣
مـن این صحنه را
از بچگی دوست داشتهاَم
زنی کہ در پاییـز
برای مَردی در زمستان
شال گردن می بافد ...
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_فنجان_شعر 🦋 از نوازشهای آن نوش آفرین میشود این نالهی نی دلنشین دلنشینتر میشود وقتی که او م
#یک_فنجان_شعر 🦋
منت کش خیالِ توام کز سرِ کرم
همخوابهی شبم شد و بر بسترم گذشت
خونابِ درد گشت و ز چشمم فرو چکید
هر آرزو که از دل خوش باورم گذشت
صد چشمه اشک غم شد و صد باغ لاله داغ
هر دم که خاطرات تو از خاطرم گذشت
#هوشنگ_ابتهاج❤️
نوش دارو🌱
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﺎﺣﺒﺖ ﻧﻤﯽﺟﻨﮕﻢ!
ﺍﺣﺎﻃﻪﺍﺕ ﻧﻤﯽﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﻮﯼ!
ﻋﺸﻖ ﺗﻤﻠﮏ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻌﻠﻖ ﺍﺳﺖ! 🦋💙
هلیا! آن شبهایِ زمستان را یادت میآید که در اتاق مینشستیم کنارِ آتش و از پُر کردنِ لحظههای آینده با شادی، سخن میگفتیم و به پرده ها، به گلدان ها و به تصاویری که باید رویِ دیوارها مینشستند فکر میکردیم؟
هلیا! من اینجا زمستانی طولانی و سخت در پیش خواهم داشت. زمستانی که هرگز از یاد نخواهد رفت...👤💙
• نادر ابراهيمی
نوش دارو🌱
تو نمیتوانی کسی را مجبور کنی درست رفتار کند ؛ اما میتوانی طوری رفتار کنی که آرزو کند ای کاش درست رفتار میكرد ... 💛🙂
• ماهاتما گاندی
نوش دارو🌱
از میانِ تمام چیزهایی که دیدهام
تنها تویی که
میخواهم به دیدنش ادامه دهم ❤️
• پابلو نرودا
نوش دارو🌱
چکامه📚
نیمه پر منم و نیمه خالی همه تو!
خالی و پر همگی قصه لیوانِ تو بود!☕️
•ناصرپروانی
نوش دارو🌱
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ
دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا
من نزدیکم...!
و دعاى دعاکننده را به هنگامى
که مرا بخواند اجابت مى کنم
[بقره | ۱۸۶]