جا نگذارید!
هرچه را که روزی میآورید را با خودتان ببرید!
وقتی که میروید دیگر به خواب و خاطرهی آدم برنگردید.
«کاش خواب ها میدانستند من سخت در تلاشم تا تورا از یاد ببرم و نمک روی زخم نمیشدند.»
احساس میکنم هر لحظه از خودم دورتر میشوم. آنقدر دور که دیگر چیزهایی که خوشحالم میکرد را یادم نمیآید.
آفتاب بی نور مگر میشود؟
دریا بی آب مگر میشود؟
من بی تو...
تو بگو چگونه دوستت نداشته باشم!