eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
♡سجاد افشاریان♡ یه جایی تو تئاترش می‌گفت: «و ما چه نابَلد به هم ظلم مى‌كنيم، وقتى با تمام زبان‌هاى جهان نامِ هم را عاشقانه صدا نمى‌كنيم .» ❤️🌸 نوش دارو🌱
‌یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشک‌ها خشک شوند ! باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ... • آنا گاوالدا 📗 من او را دوست داشتم نوش دارو🌱
🖇♥️ یکی از عاشقانه‌ترین و مظلومانه‌ترین توصیفات رو "جلال حاجی‌زاده" گفته: "منتظرم پیر شوم شاید برای رد شدن از خیابان دستم را بگیری" نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
‌یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشک‌ها خشک شوند ! باید این تنِ اندوه
یک جرعه کتاب📚 آرام؟ آرام برای چه باید گرفت؟ وقتی بمیریم، خود به خود آرام می گیریم! پیش از آنکه بمیریم که نباید بمیریم! 📗کلیدر
میدانی؟؟؟ فرق زیادیست .... بین آدمی که پا به پای کسی پیر شود تا آدمی که برای کسی پیر شود! و دنیا این روزها ! پر از آدم های پیریست که؛ در بیست سالگی برای کسی تمام شدند 🖤 • محیا زند نوش دارو🌱
خاطره خوب کسی شو حتی اگر قرار بر همیشه ماندن نیست آنی شو که وقتی در ذهنش آمدی چشمانش تو را لو بدهند... • صابر ابر❤️ نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
همایون شجریان❤️
کاش میشد صدای تو را بوسید... ☘
مهران مدیری پرسید: عاشق شدین؟ ناصر ملک مطیعی: عاشق شدن که مهم نیست اینکه تا آخر عمر عاشق بمونی و عاشق بمیری مهمه! عشق به قربون صدقه های اولش نیست به وایسادن های آخرشه! :))♥️ نوش دارو🌱
مادربزرگم همیشه می‌گفت: اگر دوستش داری، اگر دوستت دارد، گاهی بی‌هوا باش! بی‌هوا بغلش کن ... بی‌هوا بوسش کن ... بی‌هوا صدایش کن ... می‌گفت: این بی‌هواها، هوای دوست داشتن و دوست داشته شدن را خواهند داشت در روزهای خسته‌ و بی‌رمق و کم‌هوایی زندگی ... نوش دارو🌱
چندی‌ست از تو غافلم ای زندگی ، ببخش ! چنگی نمیزنی به دل این روزها تو هم ... • فاضل نظری نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ اگر دست من بود سالی برای تو می‌ساختم که روزهایش را هرطور دلت خواست کنار هم بچینی، به هفت
❤️ در سطحی از تو نشسته ام که درک نمی کنم اعماق را درک نمی کنم ارتفاع را باید تو را به بی منطق ترین دلیل ببوسم اندکی از عمرمان باقی ست اندکی از مرا بغل کن...