eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
[💔] کجایی ای رفیق کنج تنهایی؟! خوشا آنجا نوش دارو🌱
مثلا گیج و بی‌خبر از خواب بلند شوی، رادیو را روشن کنی و بشنوی: «خبری نیست، پا روی پا بیندازید، چایتان را بنوشید، به موزیک‌های آرام گوش کنید، کتاب بخوانید، عاشق باشید و غمتان نباشد؛ قرار نیست هیچ اتفاق خاصی بیفتد...» مثلا روزت را با صدای آواز گنجشک‌ها و شیطنت‌های ابرها و آفتاب شروع کنی. مثلا چشم باز کنی و همه چیز خوب باشد، مثلا هیچ روزنه‌ای برای نگرانی نباشد و زمین سیاره‌ی آرام و دنجی شده باشد برای زیستن...🧡 • نرگس صرافیان طوفان
💭 آرام بگیر! گاهی باید یک دایره بکشی و بنشینی درونش؛ بگذار به حال خودش زندگی را و هیاهوی آدمها را... بنشین کنار سکوتت، و یک فنجان چای به خودت تعارف کن...☕️🧡 • معصومه صابر
🌼🌈 ای‌ پناهِ‌ دلشکستگان...💔 نوش دارو🌱
🔔موضوع این شبهای ما؛ "تاثیر شگفت انگیز ذهن ، در سرنوشت ما" •👇• https://eitaa.com/joinchat/1866334284C4351a34221
•🍂• حـال و روزِ کودکانت را ببین و رحم کن مادری کن ، خانہ‌ام را زود بی‌مادر نکن 🖤
گفتم: «بالاخره که فراموشش میکنی. اینجوری نمی‌مونه» نفس عمیقی کشید و گفت: "یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره؛ با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطره شون تموم نمیشه" گفتم: ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه. گفت: بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه. 💔🙂
چيزي از فرق سرش به سرعت پايين آمد؛ از چشم هايش بيرون زد، گلويش را خراشيد و توي دلش فرو ريخت. اين شكل طبيعي چيزي بود كه بعد ها فهميد غصه است. 🍂🧡 • فریبا وفی
همایون عزیز از سنگ مزار استاد شجریان رونمایی کرد 💔
بنده هنر بدون تعهد را دو پول ارزش نمی گذارم. هنرمند هميشه بر قدرت است نه با قدرت، حالا اگر يکی می خواهد برود با قدرت باشد، بگذار برود خودش را با بند تنبان فلان رئيس جمهور دار بزند. اصلآ برايم مهم نيست نه زنده بودنش برايم مهم است نه مردنش. هنر که می تواند چيز مفيدی را زيباتر عرضه کند و به آن قدرت نفوذ بيشتری بدهد بايد از خنثی بودن شرم کند. فضيلت هنرمند است که در اين جهان بيمار به دنبال درمان باشد نه تسکين، به دنبال تفهيم باشد نه تزئين، طبيب غمخوار باشد نه دلقک بی‌عار 🦋💙 • احمد شاملو