دور بودنِ آدمها از یکدیگر به این معنا نیست که دلتنگ هم نیستند. آدم میتواند از کسی دور باشد، اما تا خرخره دوستش داشته باشد.
- یلدا سیدی .
کاش میشد از آنهایی که دنیا را ترک کرده اند میپرسیدیم،
آیا اندوهتان پایان گرفت؟
شَهرُ رَمَضَانَ..
السَّلاَمُ عَلَيکَ
يَا أكرَمَ مَصحُوب مِنَ الاوقَاتِ
وَ يَا خَيرَ شَهر فِی الايَّامِ وَ السَّاعَات..!🤍