کلمه «باشه» واقعا کاربردیه. این کلمه زیباست، از بحث کردن میگذره، از تلاش اضافی میگذره، توضیحی نمیده، میگه بیا این حق مال تو، برو باهاش هرکاری میخوایی بکن، من حوصله ندارم .🙂
@voidnotes
🌑𝖁𝖔𝖎𝖉
درون هر آدمی که میشناسید، یک آدمى هست که اصلا نمیشناسید. @voidnotes
یک آدم را دوبار پیدا نمیکنی ؛
حتـی در همان آدم . . .
@voidnotes
هدایت شده از " "