eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی سین کردن مسیج و جواب ندادنش بی احترامی و بی اهمیتی و اینا نیست. گاهی میخونی ، چندبارم میخونی انقدر فکر می‌کنی بهش ، ولی واقعا نمیدونی چی باید بگی ... حس میکنی هرچی بگی بدتر میشه...
یکی رو پیدا کنید انقدر شمارو بفهمه ، که از پشتِ صفحه چت وقتی میگید خوبم ، بگه خب الان بهت زنگ میزنم کامل بگو چرا خوب نیستی!
باد مارا خواهد برد
ما تُرک‌ها یه جمله عاشقانه داریم که میگیم: "سَن گولَنده، دونیا مَنه جَنَّت اولور" "وقتی تو میخندی دنیا برام بهشت میشه"
فرانسویا وقتی میخوان به یکی بگن دلم برات تنگ شده میگن: Tu me manques، یعنی تو از من گم شدی، یعنی تو انقدری توی وجودم رخنه کردی که وقتی نیستی انگار یه تیکه از وجودم گم شده... حقیقتا قشنگه:)
اره خب ما خسته شدیم از بغضای یهویی... ما خسته شدیم از سرازیر شدن اشکا با یه بهونه.. ما خسته ایم از دلتنگی های بیهوده... از خستگی های بی پایان.. اره خب ما خسته ترینیم
همیشه میخواستم یه روز بیاد که بتونم بیخیال شم! بیخیال عقربه های ساعت،بیخیال آدمایه دورم، بیخیال فردایه زندگیم، بیخیال پول،بیخیال رقابت،بیخیال گوشیم، بیخیال درد، بیخیال فکرکردن به تو!! بعدش با یه سیگار بشینم کارتون‌زمان بچه گیام رو نگاه کنم...
یه جایی پرسیده بودن "اول چهره‌ی آدما یادمون میره یا صداشون؟" نشستم فکر‌ کردم دیدم هرچی بخوام از جزئیات صورتت بگم، چیز زیادی یادم نمونده؛ اما صدات... تموم حرفایی که میزدی با همون لحن و صدا تو سرم پلی میشه.
‏یه افسانه هست که میگه "انسان‌ها با ۴ دست و ۴ پا و ۱ سر و ۲ چهره به وجود اومدن؛ بعد الهه‌ی زئوس، انسان رو دو قسمت کرده، که هر نیمه تو دنیا دنبال نیمه‌ی گمشدش بگرده و عاشق شه."🤍
عمیقا احتیاج دارم: با همه‌ی آدمایی که دوستشون دارم، برام مهمن، و بخشی از قلب و روح من هستن، برم یه جای دور، برای همیشه همونجا بمونیم و من به هیچ چیز فکر نکنم.