eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خداییش چرا انقد بی‌رحم میشید؟ اونقدر فاصله میگیرین که آدم جرئت نکنه سمتتون بیاد اونقد یخ میبنده نگاهتون که نفوذ تو دنیاتون میشه رد شدن از هفت خان رستم این فاصله و سردیاتون که به دست زمان میسپرید تبدیل میشه به یه دیوار محکم از فولاد. چجوری میتونین بعد اون همه روزای خوب یهو انقدر غریبه بشید؟
اگر دلت براش تنگ شده ولی بهش پی‌ام نمیدی چون تو آخرین بار پی‌ام دادی و آخرین پی‌ام از توعه قید دوستی رو بزن ، با هیچکسم رفاقت نکن ، رابطه‌ای که براساس سین و آخرین پی‌ام باشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره .
‏یه دیالوگ تو یه فیلم “ولنتاین غمگین” بود که میگفت: «میدونی اون با همه فرق داره! یه جوریه، یه احساس خاصی بهش دارم، شبیه هیچکدوم از حسای که تا حالا داشتم نیست... مثل وقتی‌که صدای آهنگی رو میشنوی و ناخودآگاه میره تو تمام وجودت و دوسش داری» به نظرم این قشنگ ترین توصیف برای دوست داشتنه.. ‏
اینو همیشه گوشه ذهنتون داشته باشید.. از یه سنی به بعد پیدا کردن یه آدم جدید تو زندگی از پیدا کردن یه سوزن تو انبار کاه هم سخت تر میشه؛حالا میخواد اون ادم یه دوست معمولی باشه، عشق باشه یا هر چیز دیگه ای...
باد مارا خواهد برد
با من حرف نزنید، گریم میگیره!
من از اول پیام دادن متنفرم، ولی اگر این کارو کردم، بدون خوش شانسی!
نه زنده ی زنده نه مرده ی مرده یه مرده ی متحرک نه رابطه با دنیای زنده ها دارم نه از فراموشی و اسایش مرگ استفاده میکنم
شازده کوچولو می‌گفت: گُلِ من، گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود، امّا ماندنی بود و این بودنش بود که او را تبدیل به گلِ من کرده بود
همیشه قرار نیست توجه ببینید ، همیشه قرار نیست بهتون توجه کنن و دوستون داشته باشن همیشه قرار نیست مراقبتون باشن که حالتون بد نباشه ؛ یه وقتایی ادما دست از محبت و توجه کردن برمیدارن تا ببینن شماها چیکار میکنید ؟ ایا توام هم بهش توجه میکنی؟ یا مراقب هستی حالش بد نباشه؟ چون قبل از هرچیز یه رابطه باید دو طرفه باشه که سرپا بمونه اگه توام دقیقا همونطور مثل چشات مواظبش بودی که این عشقه اما اگه یه طرفه باشه ریشش از شکست و سیاهی جون گرفته،چه دیر چه زود خشک میشه و همه چی خراب میشه برای همین همیشه قرار نیس یکی دوستون داشته باشه و بهتون توجه کنه یه موقع هایی باید شما توجه کنید!