سخته به بعضیا بفهمونی که اگه خیانت نمی کنی،دروغ نمیگی،پنهون کاری توی کارت نیست،راحت می بخشی،سخت به دل می گیری،بی منت محبت می کنی، همیشه برای کمک کردن آماده ای،توی بدترین شرایطم نمیری،همیشه سعیت به انسان بودنه،زرنگ بازی در نمیاری،
دلت نمیخواد مثل بعضیا باشی،که اگه خوبی..که اگه بد نیستی..
نه اینکه بدی بلد نباشی،نه اینکه از روی سادگی و نفهمیته،نه اینکه جربزه ی بد بودنو نداشته باشی،نه!
فقط میخوای که خوب باشی..
خوبی نه اینکه اجبارت باشه،انتخابته!
فرق بین خوب بودن و بد نبودن با حماقت و پخمه بودن و نفهمی رو..
واقعا سخته به بعضیا بفهمونی!
وقتی به کسی تعهد داری توی همه چیز مسئولشی!
تو اشکش مسئولشی، تو غمش مسئولشی، حتی تو تنهاییش مسئولشی.
اگه این تعهدتو یادت بره، دنیا یادت میاره؛ بدجور هم یادت میاره!»
خلاصه مراقب قلبی که تو دستاته باش وگرنه دنیا به یکی شبیه خودت دچارت میکنه.
باور کن وقتی مطمئنی یکی دوستت داره نه دیر پیام دادن هاش ناراحتت می کنه؛ نه به کجا و با کی بودنش گیر می دی چون اون به تو اعتماد داده؛ و می دونی هر جا با هرکی باشه، تو بهترین جمع دنیا هم که باشه الویتش تویی.