eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
تقدیم به اتاق تاریک من✨ @My_Dark_Room
تقدیم به وگا✨ @Vvegaa
تقدیم به تلخ و شیرین✨ @talhk_shirin
تقدیم به ما مود هستیم✨ @MooD_Girl
تقدیم به توت فرنگی✨ @totfarangie3
تقدیم به دخترک من✨ @Mygirl
تقدیم به ادیت مود✨ @editmood
تقدیم به مجمع اقلیت های ذهنی✨ @aghalliat
تقدیمی ها هم تموم شد امیدوارم خوشتون بیاد🙂🦋
سخته به بعضیا بفهمونی که اگه خیانت نمی کنی،دروغ نمیگی،پنهون کاری توی کارت نیست،راحت می بخشی،سخت به دل می گیری،بی منت محبت می‌ کنی، همیشه برای کمک کردن آماده ای،توی بدترین شرایطم نمیری،همیشه سعیت به انسان بودنه،زرنگ بازی در نمیاری، دلت نمیخواد مثل بعضیا باشی،که اگه خوبی..که اگه بد نیستی.. نه اینکه بدی بلد نباشی،نه اینکه از روی سادگی و نفهمیته،نه اینکه جربزه‌ ی بد بودنو نداشته باشی،نه! فقط میخوای که خوب باشی.. خوبی نه اینکه اجبارت باشه،انتخابته! فرق بین خوب بودن و بد نبودن با حماقت و پخمه بودن و نفهمی رو.. واقعا سخته به بعضیا بفهمونی!
وقتی به کسی تعهد داری توی همه چیز مسئولشی! تو اشکش مسئولشی، تو غمش مسئولشی، حتی تو تنهاییش مسئولشی. اگه این تعهدتو یادت بره، دنیا یادت میاره؛ بدجور هم یادت میاره!» خلاصه مراقب قلبی که تو دستاته باش وگرنه دنیا به یکی شبیه خودت دچارت می‌کنه.
باور کن وقتی مطمئنی یکی دوستت داره نه دیر پیام دادن هاش ناراحتت می کنه؛ نه به کجا و با کی بودنش گیر می دی چون اون به تو اعتماد داده؛ و می دونی هر جا با هرکی باشه، تو بهترین جمع دنیا هم که باشه الویتش تویی.