نه میام داد بزنم سرت، نه میام دورت بگردم، نه میام بخندونمت، نه میام گریت بندازم، نه میام بوست کنم نه میام بی اعتنایی کنم، نه میام غمگینت کنم نه میام شادت کنم، نه میام بغلت کنم نه میام پرتت کنم تو حوض. نمیام؛دیگه نمیام... •یاسمن
... فقط خواستم بگم امروز "روز بغل کردنه" تا میتونید کسایی رو که همه جوره باهاتون موندن بغل کنید... =)
باد مارا خواهد برد
مود: اگه فکرایی که دارم فقط فکرای عادی بودن قابل تحمل بودن و میتونسم یه جوری باهاشون کنار بیام،اما ح
مود:
چی باعث شده فک کنی میتونی من و بشناسی؟!من خودمم هنوز نمیدونم کی هستم و تو ادعای شناختن من و داری؟!
من یه اخپاتوسم که سبز نیست آبیه.دوستای مزاحم و دوستداشتنی مثل باباسفنجی و پاتریک نداره.کلارینت نمیزنه.زیر دریا زندگی نمیکنه زندگی تو تاریکیوتنهایی و ترجیح میده و همونقدر غرغرو و بداخلاقه.
اخپاتوس آبی-
+تو بدترین آدمی هستی که میشناسم.
-آدم بدهی ماجرا بودن بهتر از اینکه که آدمی باشی که مدام زمین میخوره.
ولی من الان فقط دلم میخواد برم بیرون یه جای خلوت،انقد داد بزنم و گریه کنم که از پا در بیام، بعدش یه غریبه بیاد بهم بگه خوبی؟! محکم بغلش کنم و در نهایت بزارم برم!
نشست تو ماشین
دستاش می لرزید
بخاری رو روشن کردم!
گفت: ماشینت بوی دریا میده
گفتم: ماهی خریده بودم!
گفت: ماهیمرده که بوی دریا نمیده!
گفتم: هر چیزی موقع مرگ بوی اونجایی رو میده که دلتنگش می شده!
گفت: من بمیرم، بوی تورو میدم؟!
تو تنها کسی بودی که بیشتر ازخودم بهش اعتماد داشتم.
بیشتر از خودم دوسش داشتم؛تو میتونستی منو از تاریک ترین جای دنیا نجاتم بدی، ولی فقط تو به فکر خودت بودی!
تو دور تر از این تاریکی من نشسته بودی و مردنمو نگاه میکردی مگه من چیکارت کرده بودم که حقم این بود؟!
-علیرضا.