eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
من ممکنه آدمارو تو زندگیم ناراحت کنم و بعدش ازشون معذرت خواهی هم بکنم ولی کسی که دوسش دارم رو هیچوقت ناراحت نمیکنم که بخوام روزی ازش عذر بخوام و این دقیقا فرق رفتار من با تو نسبت به بقیست.
اگر دوستش دارید به زبان بیاورید، پانتومیم که بازی نمیکنید. از ترسِ باختن با اشاره میخواهید بفهمانید، واقعا دوستش دارید و به زبان نمی آورید. یکی از راه میرسد که بی هیچ عشقی تکیه کلامش"دوستت دارم" است، می آید، میگوید، میبرد دلش را، و شما میمانیدُ "دوستت دارم "هایی که در عطرِ پیراهنش جا مانده است...
باد مارا خواهد برد
مود: چی باعث شده فک کنی میتونی من و بشناسی؟!من خودمم هنوز نمیدونم کی هستم و تو ادعای شناختن من و دار
مود: دارم به معنای واقعی جمله‌ی "کاش این خوابم همیشگی باشه"پی میبرم و از ته دلم میخوام به واقعیت بپیونده.
وقتی چیزی برای از دست دادن نداری همه چی ترسناک میشه،نه برای خودت برای بقیه،فکر اینکه همش میتونی به راحتین شکل بهشون آسیب بزنی یکم دیوونه کنندس.
رابطه لانگ دیستنس وقتی سخته که اگر طرف مقابلت برای یک روز آنلاین نشه نمیتونی بری جلوی درِ خونه‌شون و سراغ‌شو بگیری ، بری محله قدیمی دنبالش بگردی ، جاهایی که پاتوقتون بود بری، خیابونایی که باهم قدم زدین و جاهایی که همیشه میرفتینو بگردی ،اونقدر باید استرس و فشار بکشی و صبر کنی تا خودش برگرده :)🥲
خود جناب ⁧شهریار⁩ هم وقتی خواست بی تفاوت باشه و نوشت «تو بمان و دگران ؛ وای به حال دگران...» بعدش روشو برگردوند و زیرلب گفت «دل شکسته و اشک روان گواهت بس ، که خوش به حال دگران ! » بعد شما نشستی میگی فراموشش کن ؟؟ :))
از یه جایی به بعد هیچکس نفهمید من خوب نیستم ،چون چشم چرخوندم دیدم برای کسی اهمیت ندارم .بعدش یاد گرفتم دیگه حتی بروزشم ندم.رسید اونجا که حتی نزاشتم روی زبونم بیاد که خوب نیستم ،و رفته رفته عادت کردم خودم با حال بدم کنار بیام. کی میدونه؟شاید اینجوری بهتره که از حال هم بی خبر باشیم .
باد مارا خواهد برد
-Get up! +Why?
‌سرم پر از صدا بود ، منی که بی سر و صدا بودم.
‏بعضی شبا زیادی شبن، اونقدر که درگیری ها و افکار مبهم و دلهره همه‌ ی دنیا یهو میریزه توی دل آدم و نه میشه بخوابی و نه میشه بیدار بمونی، فقط میشه زل بزنی به شب و منتظر بشی تا بگذره!اما لعنتی مگه میگذره نکه نگذره ها میگذره اما بامغزی که همش دنبال جوابه برا سوالایی که جواب نداره میخام اینوبگم بعضی شبا میان که خراب کنن، آتیش بزنن؛ بعدبگن حالا اگه میتونی بخاب لعنتی .
اون ته تها یه وقتی هست که دیگه حست تموم میشه؛ نسبت به همه چیز و همه کس. میگی من اینجوری نبودم، این نبودم، بی تفاوت نبودم، ولی انقد محبت کردم و جز بی تفاوتی و رفتارایه له کننده ازتون چیزی ندیدم؛ به اینجا رسیدم. اره من دیگه یاد گرفتم وقتی هزار بار روی خوش بهتون نشوم دادم و هی بدتر از قبل شدین، منم بد شم، بدتر از همتون!