eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
این خیلی بدِ که دوتا آدمِ مغرور از هم خوششون بیاد؛
قلبِ من از رنج میترسد؛
تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود؛ حالا بیا بقلم.
انقد خنده هات قشنگه ک چیکار کنم بخندی؟٫
تو مثل شیرکاکائو همیشه میچسبی، مثل پیشیا همیشه نازی، مثل بوی کیک توت فرنگی خوبی، مثل ماهم قشنگی پیشی☁️
چقد دوستداشتم؛چقد دوسم نداری!
این ادمی که تو آینه میبینم؛چرا انقدر غمگینه؟
کاش آدمی ک ت هر لحظه زندگیت کنارت بودو فراموش نکنی... :)
‏وقتی کسی باهات بحث میکنه، حرف میزنه و دلخوری هاشو بیان میکنه یعنی واسش مهمی و نمیخواد راحت از دست بدت...وگرنه دایورت کردن خیلی راحته
وقتی یه نفر گریه میکنه هی ازش نپرسید چیشده ... اون اگه میتونست حرف بزنه هیچوقت گریه نمیکرد ... !
قدر اونایی رو که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین. اونایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون و برای داشتنتون، تلاش میکنن. باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه نقص هاتون بپذیره و دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستون داشته باشه، که هر لحظه زندگیش نگرانتون باشه و شمارو با هیچ چیز عوض نکنه.