امیدوارم اینقدر علم پیشرفت کنه برای آدما دکمه خاموش روشن بزارن خسته شدی از دنیا و آدمای دورت دکمتو خاموش کنی و صد سال بعد بیدار بشی نه اون آدما باشن و نه اون دنیا ، دنیای سابق باشه :))
مثلا یه شب با تمام غمـا و دلشوره هامون بخوابیم،صبح اول وقت بیدار بشیم گوشـیمونو برداریم ببینیم اونی که دوسش داریم همون چیزی رو که حسرتشو داریم برامون نوشته!
از خونه بزنیم بیرون ببینیم هوا خوبه،
اتفاقات خوبن،آدما خوبن!
از همه مهم تر حالِ دلمون خوبه!
خسته شدیم از این نشدنانرسیدنا نبودنا!
باد مارا خواهد برد
کاش یکی بود کنارم بود
پیشم بود و کاری میکرد تنها نباشم
باد مارا خواهد برد
پیشم بود و کاری میکرد تنها نباشم
یکی بود تا حالم بد میشد باهاش حرف میزدم
باد مارا خواهد برد
یکی بود تا حالم بد میشد باهاش حرف میزدم
میگفت کنارتم
فقد حرف نه واقعا کنار بود و کمکم میکرد