eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
حس میکنم ‏فقط دارم فرار میکنم از بیداری به خواب ، از خواب به بیداری!
لست سین من همیشه باز بوده،چون دلم میخواد اگه یه روزی دیگه نباشم،اون آخرین بارِ موندگار باشه،که یادشون بمونه میتونستن برای آخرین بار بهم بگن دوست دارم و نگفتن،‌میتونستن مشکلارو حل کنن ولی نکردن،میتونستن ناراحتیامو رفع کنن اما نکردن،میتونستن باهام حرف بزنن اما نزدن. لست سینم بازه تا یادشون بمونه تو اون ساعت و اون دقیقه میتونستن خیلی کارا بکنن ولی نکردن.
چی می‌خواست بشه بیشتر ازین؟ وطن و آیندم تباه شدن و لیلی ازدواج کرد....
دیدی همه خوابن و من تنهام تو تاریکی؟
ولی من بودنمم حس نمیشه چه برسه به نبودنم.
اعتماد نکن! 1:01
you might love her now, but you loved me first.
너와 함께 지낸 사계절.
I am blooming from the wound where I once bled. -Rune Lazuli
نبودن دلیلی واسه موندن؛ بهترین دلیل واسه رفتنه.
بعضی وقتا روح بودن قشنگه. اینکه هیچکس تو رو نبینه. اسمتو صدا نزنن،دنبالت نگرده. اینجور وقتا یکم برای خودتی.